Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Sundberg - 26 augusti 2008 23:51



Är jag redo för 3 dagars arbete?

Knappast men det får nog bli så endå.

Har sista korpmatchen imårn å!:( Trist de, för det har vart väldiigt kul! Får se vad vi kan komma med för lag nästa år!:P

I helgen vankas det golftävling på lördag morgon!:) Höstscramblen står på programmet! Ska bli riktigt kul de, kan nog rankas som årets roligaste tävling!:)


Efter lite närmare eftertanke på det jag köpte på stan idag så var det nog inte så tokigt ändå:P Vissa saker kanske var onödiga men va fan:P Som Hanna sa: Shopping förlänger livet!:P Oväntat att det kommer från henne!!:D




Dagens 3 citat: "Alla kvinnor vill att man enbart ska ägna sig åt dem. Det är därför de flesta kvinnor älskar dumbommar."


"Det är naturligt för en kvinna att se felen hos en begåvad man och de goda sidorna hos idioten."


"Den som kan styra en kvinna kan styra en nation."


- Honoré de Balzac




Undra om han gillar kvinnor?:P

Tror inte de ja:P haha




// Signerat Sundberg

Av Sundberg - 26 augusti 2008 15:05



Klev ur bilen, såg tre sycken pundare sitta vid navet och röka på och bråka med polisen och kom genast på varför jag inte varit i stan på länge:P

Gick vidare, såg fem stycken svartrockare sitta på en parkbänk med en kasseradio framför sig, och det var då jag kom på att det nog lär dröja innan man åker in dit igen.

Kan bli vissa undantag så klart, men åka in själv och bara gå på stan.. Nja tror inte de. Så oerhört mycket bedrövligt folk det finns.

Lyckades endå hålla mig kvar därinne i två timmar. Köpte saker för 1300 kr som jag inte ens vet varför jag köpte men hade inget annat för mig.

Träffade dock på några trevliga personer så det var ju tur de. Svårt att överlevt dagen annars. Kan nog tänka mig att anledningen till varför man är less på stan är pga att man under hela gymnasietiden gick in och ut på alla butiker 300000 ggr och blev således ganska less på de. Men men, jag köpte en korv och den var iaf god!:)




Träning ikväll, bäst att man sover lite nu så kanske man kan orka med de.


Hörs!





//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards