Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Sundberg - 15 augusti 2008 22:56



Ja det blev mycket jobb även idag, men efter det så åkte jag och Lina och kollade på fotboll. Mötte upp calan och Hoa på IP och vi skådade en ganska dålig match som Essvik ändå vann lätt. 4-1 skrevs slutresultatet till efter att Håkansson gjort sista målet på pass från salle efter ett fint anfall från dessa två herrar.


Imårn blir det ytterligare en tidig morgon men då ska jag på NSK. 8.00 tror jag visst att dom går på is, så det är bara att häfta upp ögonlocken och pallra sig dit:)




Ja men vi hörs då!





//Signerat Sundberg



Av Sundberg - 15 augusti 2008 13:43



Dålig låt man fick syn på Linas blogg då:)

För några inlägg sedan så skrev jag texten på Du Hade Tid med Lars Winnerbäck och detta är den engelska versionen. Så oerhört bra!




// Signerat Sundberg

Av Sundberg - 15 augusti 2008 08:20



God morgon!



Förvånansvärt pigg nu för tiden trots att nättern inte fylls med alls så mycket sömn som den borde.

Har man börjat vant sig mån tror? Vore ju på tiden kanske...

När jag åkte hit imårse så lyssnade jag på det trevliga programmet Rix MorgonZoo som idag hade en snoppexpert på plats. Tydligen var dom någonstans nere i Göteborg på nåt djurplace. För Gert, Roger och Titti fick göra typ en frågeslinga som handlade om olika djurs snoppar. Man fick lite olia alternativ och sen fick man kolla på trämodeller utav snoppar och sedan gissa vilket djur den tillhörde. Gert tyckte några såg ut som dildos och Titti var mest glad när hon fick veta att det flesta var förstorade men blev lite orolig när några även var förmiskande. Känns som om hon tyckte att den storleken hon såg räckte till och blev över!:)




Igår så jobbade jag från 07.15 till 18.15 ungefär!:S Det var ganska så jobbigt och lite långtråkigt om jag ska vara helt ärlig, vilket jag brukar vara.

Men det tickar väl in lite kulor så det är ju bra det iaf!:)

Efter jobbet var jag på NSK och var med på målvaktsträningen mellan 19 och 21. Vissa börjar se riktigt vass ut måste jag nog säga. Målvaktstränaren som är där och håller i hela kalaset är fruktansvärt bra faktiskt!




Idag slutar jag jobba kl 17 och då ska jag åka in och kolla på chrilles fotbollsmatch i stan. Senast blev han utvisad rycktas det om, får se om det slutar på samma sätt idag!:):P



Annat noterbart, åtminstoden för mig själv är att jag fått sån fruktansvärd träningsverk allternativt överansträngning i rygg/armar/bål att jag vart tvungen att stryka mig från helgens Klubbmästerskap. vad kan vi dra för slutsatser av detta då? Antigen har jag spelat för mycket golf på slutet eller så har jag spelat för lite över hela sommaren sett, så kroppen inte vant sig vid att spela några dagar i följd. Vilket det än är så är det trist att inte kunna delta i KM tycker jag...





Dagens citat: "Att ens drömmar går i uppfyllelse - Är ett av ödets råaste skämt"

- James Russell Lowell



Haha tråkigt att mynta det uttrycket!:) Stämmer iof så mycket att det är skrämmande!:P





// Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards