Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Sundberg - 1 augusti 2008 02:42



Ja, kanske ska man sova vid det här laget men jag är för trött för det, så det lär dröja några minuter till innan jag försvinner in i drömmarnas felfria värld.

Dagens som gått har varit lite jobbig men jag bestämde mig ändå för att göra något, så jag åkte ut till berga en sväng och for sedan på fysträning och sen har kvällen spenderats med Martinsson och Svelander. Tankarna har till viss del varit på annat håll men vi har haft trevligt i varje fall.



Dagens citat: "Ett moln är tillräckligt för att förmörka hela solen"

- Baltasar Gracián



Stämmer absolut! Men "En riktigt stark sol tar sig alltid igenom det tjockaste av moln"

- Mathias Sundberg 1/8-08




"När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
Så finns du kvar

så finns du kvar


Här finns du kvar!"





Nää nu åker smycken av, elektroniken stängs av och jag ska göra så gott jag kan för att få några timmars välbehövlig sömn. I morgon är en annan dag, en ny dag med nya tag att göra något av... 





//

Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards