Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Sundberg - 16 augusti 2008 20:51


Hockeymatch idag, den första för säsongen! Vann mot TIK med 6-4 men det var en väldigt dålig match, men som sagt det var den första. Spelar returmatch mot dem imårn ute i Timrå kl 17.00 Kom och kika. Kan lova att det bjuds på bättre spel än idag, märkligt vore annars. 


Har även haft en isträning idag och ett teoripass. Båda dessa med en kille från AIK. Ooooerhört proffsig och bra kille på alla sätt. Lärt mig massvis på bara en dag. Jäkligt kul har det vart måste jag säga!




Dagens citat: "Om allt verkar gå bra så vet du förmodligen inte alls vad som pågår"

-Okänd




"Det har gått lång tid sedan sist vi sågs och prata det det känns trist" Men idag träffade jag faktiskt Alexandra för första gången på nästan 3½ år! Fatta hur lång tid det är och hur tragiskt fort den tiden har gått! Precis som hon sa: Snart fyller man 20 och sen går det bara utför. om 3 år är man väl 55, tänk när man var tretton och längtade tills man vart 18, men det var inte så speciellt de!


Änligen någon som delar mina tankar angående livet!

Detta får mig utsökt att tänka på bland annat denna låt!





// Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards