Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Sundberg - 17 augusti 2008 23:50



Ja det är natt, jag ska snart sova, regnet gör sig hört utanför mitt fönster. Sommaren tycks vara som bortblåst, Det Är Höst Igen!

Den låten är skriven för nästan ett år sedan men det är just nu som den passar in så oerhört bra! Lär kanske komma en tid om nåt år då den passar lika bra igen. Sorligt men sant!





//Signerat Sundberg

Av Sundberg - 17 augusti 2008 21:50



God kväll!:)



Dagens match mot timrå blev en väldigt mycket mer lyckad tillställning än den igår. Seger blev det idag igen med 9-1 efter en rätt okej match och spelet stämde mycket bättre idag än igår.



Har vart väldigt trött idag vilket jag inte kan förstå, då jag för första gången på länge fick sova längre än 07.00 Började inte jobba förens kl 11 och sov till ungefär kl 10 men tydligen så blir man tröttare när man får sova!:S Skumt! Jag såg tydligen så trött ut att Svelander tillochmed frågade om jag var ledsen idag på matchen, vilket jag faktsikt inte var. Men måste vart rätt blank på ögonen kan man nog tänka sig!



Phelps = Lite för bra för simning. 8 OS guld!!!! sjukt overkligt bra! Själv har jag en bronsmedelj från kalleanka cup i skidåkning på södraberget. Jag ramlade i starten, börjad grina och bröt tävlingen men fick som tröst en bronsmedalj för att vi bara var 3 som startade i min åldersklass. Dock övertygad att jag vunnit om jag stått på benen, men icke!:P


Kan ha fablat ihop det där när jag tänker efter. Men har det hänt så är det ganska kul!:) Har världens sämsta minne vad gäller min egen barndom. Kommer ihåg enstaka sekunder från mitt liv innan jag fyllde 10 år. Efter det så tror jag att jag kommer ihåg lite saker iaf!:) Men finns så mycket nu för tiden som man helst bara vill glömma så det är väl lika bra att minnet sviktar en del. Alla goda minnen kan jag bevara på utvalda platser i mitt hjärta/hjärna men resten förtränger man gärna. Dock så sägs det vara svårt att komma ihåg alla triumfer men stället för självmålet sitter fastlimmat på hornhinnan och går inte att gnugga bort. Kanske därför Svelander trodde jag var ledsen.. Såg väl någon slags tråkig händelse i mina ögon!:P


Fy fan vad jag skriver mycket skit nu! Vet inte ens vad jag skrivit men orkar inte läsa igenom det. Det är säkert så dåligt att jag i såfall skulle ta bort det och det vore ju dumt när man skrivit så mycket!:)




Dagens citat: "Beskriving av en olycklig kärlek: Som att försöka nå en träbit i vattnet, men man når inte riktigt fram och ju mer man plaskar med handen dessto längre bort driver hon"

- Henrik Jonsson




Ligger en del sanning i det tror ja faktiskt. Finns iof fler träbitar men om man så gärna vill ha den där träbiten så äre nog rätt svårt att inte försöka nå den med alla medela man har tillgång till. Men men, har Henrik sagt att man inte ska plaska med handen så får man sätta sitt hopp till att vinden vänder då eller nåt...!





// Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards