Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Sundberg - 19 augusti 2008 21:36



ååå vad jag ska sova imårn!! Ska bli så skönt att vara ledig 3 dagar nu. Nu har även överansträngningen släppt så nu kanske man vågar sig ut på banan och spela lite igen. Men som sagt. Jag ska sova tills jag vaknar imårn!:P:)



Nyss kommit hem från NSK, haft träning. Gick väl rätt ok. Många som inte riktigt kommit igång ännu men tror det blir bra!:)



Dagens citat: " Han är 3,5 meter lång... Jag överdriver inte. Alltså, han är drygt 2 meter lång!"

- Göran Zachrisson



Han är förjävla dum våran kära golfkomentator.





// Signerat Sundberg

Av Sundberg - 19 augusti 2008 09:07


Någon tyckte visst att min lilla krönika eller vad vi ska kalla det var rätt så bra. så det publiceras i ST på tors. Vet inte vart, men bör väl vara ordet fritt eller nåt sånt. Så håll utkik efter Ett Tårfylt Antiklimax på torsdag!:)

Var ju kul!:P




Nåt som däremot inte är kul är att jag är och jobbar. Vart det lite "är"?

Men jobbar ju bara 10 timmar idag så det är ju tur! vavavavavavavavav, kul de.

Asså fan vad jag sov skönt inatt. Drömde om jätte trevliga saker och hela livet var verkligen felfritt men sen så vaknade jag. Typiskt!





Här kommer en riktigt bra låt, känslosam video. Kul välkomstöverasking för killen...

Let me present Wiskey Lullaby with Brad Paisley.





//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards