Alla inlägg den 9 augusti 2008

DM

Av Sundberg - 9 augusti 2008 20:44



Ja idag spelade första 2 rundorna av 3 stycken i årets upplag av Golf DM på Hussborgs GK. Efter en halvknackig förstarunda på 79 slag blev det några slag bättre andra rundan som slutade på 76 slag. Efter dessa två rundor ligger jag 3:a, 3 slag efter ledaren. Får se hur det går imårn, blir hur som hels spännande!:)


Kom hem runt halv 7, duschade, åt middag och tog en liten promenad i den vackra kvällsolen som sakta sänker sig ner och lämnar oss för att lysa på andra delar av jordklotet. Även doften av grillat kött spreds längs vägen jag vandrade. Ofattbart att det inte är olagligt att grilla... Luktar så oerhört gott så man blir ju helt vansinnig!:P



Dagens citat: "Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det."

- Samuel Butler



Precis det där har min pappa också påpekat och menat att livet är till för att levas. Men inte fan är det det i gör? Vi går i skolan och jobbar fram tills 65 och det är då livet är tänkt att börja.. Synd bara att det då nästan nått sitt slut.. Märkliga värld!



Ge mig ett tecken och jag ska göra mitt bästa för att tyda det!



//

Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards