Alla inlägg under juni 2011

Av Sundberg - 22 juni 2011 12:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med Filip och Fredrik men det är även otroligt roligt att se hur åren såg ut under ens egen uppväxt. Vad hände egentligen under den tid som inte ligger allt för långt bak i almenackan men som man ändå knappt minns så när som på några detajer och enskilda händelser. Utvecklingskurvan från 1990 tills idag har gått så sjukt mycket uppåt att man inte tror det är sant de klipp man få plöja igenom i denna programserie. Jag uppmanar alla att ta sig tid för att friska upp minnet och dra på smilbanden lite då grabbarna tar dig igenom det nostalgiska årtiondet 90-talet.


Om ni är för slö för att se detta måste ni iaf se de avsnitt då Anders Limpar är med och man får se ett klipp då han blir rejält jävla blåst. Troligtvis kan det vara den mest genialsika blåsningen genom tiderna, så snälla se detta!!


Nog om detta och vidare till vardagen där jag jobbmässigt är inne i mördarperioden. Man får granska schemat riktigt noga för att hitta lediga dagar från nu tills september men jag har mig själv att skylla då jag valde att fly landet för varma Thailand i april månad. Kanske inte helt genialisk att ta all semester innan ens sommaren hade börjat men det är sånt man får leva med. Jag fick ju vara med om något annorlunda och roligt iaf! :) Sommrar i Sundsvall kommer jag säkert bli less på tids nog ändå!

Dock smyger det sig på en ganska stor ångest då jag i princip missar hela golfveckan och även utlandsresa med grabbarna, men det går inte att få allt tydligen. Hur gärna man än vill vara med överallt och vara alla till lags så är dygnen för korta helt enkelt. Nu gäller det bara att jag förstår det också och drar ner på farten lite. Tempot är aningen högt som vanligt men vi taggar ner och vi gör det omedelbart. Färdig diskuterat!


Någon som har lägenhet att hyra ut eller sälja kan nu ju slå en pling. Blir med stor sannorlikhet flyttning innan sommaren är slut. Tyvärr skall tilläggas!


Nu gör vi kväll tror ja!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards