Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Sundberg - 13 augusti 2008 20:43


ÅÅÅÅÅ vad less man vart idag. Man kliver upp kl 7, åker bort till Sundsvalls Golf Klubb och har förhoppningar om att spela andra rundan av Norrporten Open men vad händer? Man hinner spela två hål sen blir det spelavbrott pga av regn. Först blir det uppskjutet en timme, sedan två, sedan tre och sen så bryter man tävlingen... Ja men vad kul! Jag tycker ju det är as kul att kliva upp kl 7 och sen sitta och vänta i 3 timmar för att få veta att det inte blir någon tävling.


Så jag åkte hem. Tog en dush och gick bort på NSK och åt lunch med Zäta och Modin som var där och gästade sommarhockeyskolan som arrangeras på NSK. Pratade golf, vattenskotrar och hockey. Sympatiska personer de där två!:)


Senare på eftermiddagen, närmare bestämt klockan 18 så var det dags för korpen match. Vi blev lite folk, bara sex stycken men lyckades endå spela

2-2. En match som vi iof borde vunnit, men precis som i allt annat så kom oturen och gästade oss. Dom lyckades med det sinnesjuka att kvittera med en sekund kvar av matchen. Det mina damer och herre är vad vi inom pokern brukar kalla torsk på rivern!!




 


Du hade tid


Hur ska jag gå hem när allt är såhär?

Jag vet du kommer att se på mig sådär

Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?

Du sa du behövde tid, du hade tid"


Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren

Allting blir precis som man förväntar sig

Du är ett glashus, och jag är en sten

Men det är du som försöker se igenom mig


Du frågar "Älskade dom dig ikväll?"

Jag svarar "Dom älskar mej bara nu,

Den enda som verkligen älskar mej är du"

Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?"

Jag kommer faktiskt inte ihåg

Men mina fingrar säger att det var ett segertåg


Du säger "Det har varit rätt så tomt här,

Det är verkligen skönt att se dig

" Du säger "Jag kan bära väskan, ge den till mig"

Och du betalar taxin och jag kan bara hänga med

Och jag tittar ut i mörkret och drar nåt skämt

Om hur det är


Hur ska jag gå hem när allt är såhär?

Jag vet du kommer att se på mig sådär

Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?

Du sa du behövde tid, du hade tid"

Du hade tid...




 


Tiden finns ännu kvar! Den försvinner aldrig...




 


Dagens citat: "Igår smidde jag tusen planer,

i morse gjorde jag som vanligt"

- Kina





 

Säg mig.. Hur bra stämmer inte det. När man går och lägger sigpå kvällen tänker jag ofta: imårn ska jag göra det och det,jag ska våga ringa henne imårn, jag måste höra av mig till mingode vän jag inte träffat på ett tag. Jag ska fan börja tränariktigt nu, imårn då jävlar ska jag börja leva ett bättre liv!Men vad händer...? Jo allt man tänkte göra är precis de sakerman oftast inte alls gör. Varför är det så... Är människan sådåligt funtad att man inte gör det man egentligen villbara för att det kräver lite mod, vilja och styrka? Ellergäller detta bara mig? Tror inte de!:)







 


// Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards