Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Sundberg - 21 augusti 2008 16:39

Om du har fantastiskt lite att göra så gör som jag och Matilda!:)

Ta fram mobilen och slå upp telefonboken och se vad den säger angående dessa frågor. Fråga mig inte varför inte siffrorna kommer i nummerordning. Inte jag som konstruerat detta!:P



Har du pussat nummer 7? Anders Brusell. Nej det har jag inte

Vad har du för relation med nummer 21? Bernt karlsson. Calans pappa!

När ska du träffa nummer 30? Carro Zetterberg. Vet inte, men vi brukar stöta på varandra här och där.

Är nummer 39 söt? Alexaner Jönsson. Nja det vill jag inte påstå
Vad var ditt första intryck av nummer 72? Per Kallberg. Overkligt rolig människa!

Gillar du nummer 48? Erica Uden-Johannson. Jorå hon är trevlig:)

Har du träffat nummer 4 den senaste månaden? Alexandra Selander. Ja faktsiskt!:) För första gången på drygt 3 år. sjukt!

När ska du träffa nummer 68 nästa gång? Jocke johansson, lär blir på skolan, eller kanske nästa korpmatch.
Är du nära vän med nummer 82? Lina Nylund. Ja och nej. Vi kanske kan bli väldigt nära vänner om inte annat!:)

Har du gått på bio med nummer 99? Maria Eriksson. Japp vi såg Mamma Mia!:) Det var väldigt trevligt!:)

Skulle du kunna gå ut med nummer 126? Alexander Nejderstam. Nja är inte lagd åt del hållet.
Vad pratar du och nummer 109 oftast om? Matilda Håkansson. Hmm pratar killar och tjejer rätt ofta. Men nu är hon i USA så det lär dröja tills vi pratar igen!:P

Skulle du kunna ge 137 en kram? Oscar Söderberg, ja varför inte!:P
Vad har du och nummer 161 för relation? Johan Martinsson, Väldigt nära vän!:)

Vad skulle du vilja göra med 168? Johan Söderin, spöa han i poker!:P

Vad är det bästa med nummer 51? Farmor. Hon är min farmor, räcker långt de!

Brukar du och nummer 1 träffas? Jesper Arctaedius. Ja det händer. Inte lika mkt nu som förr dock:(



Nu kanske ni som tänker till inte tycker detta stämmer så bra. Siffrorna kontra namnen men det beror på att i min telebok heter inte alla så klart deras riktiga namn. Brukar uppkomma en del öknnamn under tidens gång.



Hade sjukt tråkigt. det måste tilläggas.. Absolut inget jag sysslar med vardagligen detta!:P





// Signerat Sundberg

Av Sundberg - 21 augusti 2008 16:01



Tanken var idag att jag skulle spela golf. Men som så många gånger tidigare så satte regnet stopp för dagens planer. Man börjar ju faktiskt lednsa ganska rejält. När jag skulle skjutsa hem alle så tror jag fan blixten slog ner i bilen!:P Om inte så var det overkligt nära och vägarna var översvämmade och det rådde allmän kaos runt om i Njurundabommen. Kanske en smula överdrift men småa överdrifter gör allt så mycket mer roligare!



Hockeyträning ikväll. Ryktas om manfall. Förödande när vi nyss startat säsongen.



Dagens citat: ""Grabbar, ni jobbar för dåligt och är alldeles för loja. Får jag se den minsta lojalitet i den andra halvlek byter jag ut er direkt."

- Rolf Zetterlund



Kan vara det roligaste som någonsin har har lämnat en människas läppar.




OS:



Efter en formidabel match idag mot Samsonov är nu Jörgen Persson klar för kvartfinal i OS pingisen. Han började lite trevande i matchen, men jobbade sig succesivt tillbaka och kunde avgöra matchen i det sjunde och avgörande settet. Den nu 42 årige Persson gör sitt sjätte och förmodligen sista OS, och vad vore väl bättre än att få avsluta sin karriär med med ett guld i bordtennisens hemland. Nu finns det många svåra hinder kvar på vägen och Jörgen kommer förmodligen inte att ta något guld men han har gjort det otroligt bra som kommit så här långt. Jörgen som alltid stått i skuggan av legenden, ja jag säger det. Den otrolige och kanske en av sveriges bästa idrottmän genom tiderna Jan-Ove Waldner. Men nu när J-O inte är med så får Persson stå i rampljuset och mysa och ta emot aplåder från alla världens land. För ska man uppfatta komentatorerna rätt så håller nästan kinerserna mer på Sverige än på Kina. Och det känns som något ganska speciellt!





// Signerat Sundberg




Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards