Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Sundsvall City

Av Sundberg - 26 augusti 2008 15:05



Klev ur bilen, såg tre sycken pundare sitta vid navet och röka på och bråka med polisen och kom genast på varför jag inte varit i stan på länge:P

Gick vidare, såg fem stycken svartrockare sitta på en parkbänk med en kasseradio framför sig, och det var då jag kom på att det nog lär dröja innan man åker in dit igen.

Kan bli vissa undantag så klart, men åka in själv och bara gå på stan.. Nja tror inte de. Så oerhört mycket bedrövligt folk det finns.

Lyckades endå hålla mig kvar därinne i två timmar. Köpte saker för 1300 kr som jag inte ens vet varför jag köpte men hade inget annat för mig.

Träffade dock på några trevliga personer så det var ju tur de. Svårt att överlevt dagen annars. Kan nog tänka mig att anledningen till varför man är less på stan är pga att man under hela gymnasietiden gick in och ut på alla butiker 300000 ggr och blev således ganska less på de. Men men, jag köpte en korv och den var iaf god!:)




Träning ikväll, bäst att man sover lite nu så kanske man kan orka med de.


Hörs!





//Signerat Sundberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards