Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sundberg - 23 februari 2010 22:22



Vem ska trycka på stopknappen på bussen? ska ja eller äre nån annan som gör det? Väntar och väntar precis som alla andra gör och tillslut säger någon, ja jag trycker väl då!:P Alltid samma sak varje gång man åker buss!:P Ingen som vill trycka på stop!:P

Anledningen till att jag åkte buss idag är för att bilen återigen är sönder och står parkerade uppe hos Calan på Haga. Jag hoppas att bilen sprängs så jag slipper se den nåt mer för nu är jag riktigt less. Ännu mer less blev jag när jag missade bussen på väg hem från jobbet vilket blev till följd av en missad hockeyträningen!

På bussen satt även en riktigt fullblodsalkolist och surrade med chaffören och jag är väldigt glad att jag inte var han, för den gode alkisen hade nog tagit ett par groggar för mycket och pratade oerhört mycket och med en whiskeyröst inte ens christer Pettersson kan få fram i sina värsta stunder.


Annars så är jag på väg att bli riktigt förskyld och just i skrivande stund är det inte alls speciellt bra eftersom jag inte kan andas genom näsan. Får se om jag mår bättre imårn annars så ligger sjukanmälan nära till hands :(



Men nu måste jag koncentrera mig på OS och skicross! Anna Holmlund kör ju för ny svensk medalj och hon gick lätt vidare från åttondelen! Nu äre bara att hålla alla tummar som finns:D



Come on!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards