Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Sundberg - 1 februari 2010 23:12



God kväll!



Liggandes i sängen blir detta det sista jag gör för kvällen för imårn ska jag för ovanlighetens skulle upp ganska tidigt. Vi har Puma utbildning på morgonen som jag tänkte delta på.

Efter jobbet idag åkte jag direkt till träningen men visste att jag skulle bli sen så stressade inte utan kom dit och observerade träningen från sidan istället. Men det var nog lika bra det för jag känner mig inte riktigt fräsh, inte alls faktiskt när jag tänker efter. Och det är lite roligt för det första jag får höra när jag kom till NSK var: Du ser hängig ut, är du sjuk? Och då har vi inte ens sagt hej till varandra plus att jag vid den tidpunkten knappt reflekterat över att jag inte mår bra. Men det blev ju bekräftat i den stunden.


Men jag tror att lite sömn kan göra gott för jag har varit rätt seg hela dagen och det är något som ligger i kroppen och spökar lite, det känner jag. Både här och där om jag ska vara helt ärlig. Men vi orkar inte göra någon stor grej av det ikväll, det gör vi inte!


I februari var det bottenfryst i mälaren

Götgatan var grå och kall av seklets värsta vinter

Det var tungt, att gå

Stockholm verkar fullt av långa svarta labyrinter

Jag var virrig och trött, jag var sliten och nött

Allting runt omkring mig gick i ultrarapid,

och jag hade inga veckor, inga dar,

bara en röra av en massa tid

Jag ville hitta en bra paroll

Nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll

och hon mötte mig med sitt leende

Hon sa, "Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"


Mycket!



Nästa inlägg --> Lunchtid imorgon, kanske..




//Signerat Sundberg

Av Sundberg - 1 februari 2010 16:13



Nu är det sådär kallt igen. Skit kallt och as tråkigt och man önskar att man aldrig vaknade på morgonen. Men jag vaknade onödigt tidigt idag och bara satt och väntade på att jag skulle dra och jobba. Skjutsade Dockan till stan innan och tanken var att jag skulle köpa en nya innebandyklubba, men det får bli en annan dag.


Här på Dormy är det olidligt dött och tror det har varit 6 st besökare idag hittils. Är i minsta laget det om jag får säga vad jag tycker.


Måste iaf säga att jag oerhört nöjd med min Iphone än så länge. Och jag räknar med att det trots en bra start bara kommer bli bättre!


Ge mig sommar!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards