Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sundberg - 18 februari 2010 23:51



God kväll!



Ja jag ska ju absolut inte sitta här just nu för jag borde ligga i sängen, men det är lättare sagt än gjort som ni säkert vet.


Dagen har varit relativt bra och trots att jag inte sovit så många timmar de senaste nätterna pga hockeyn så var jag ändå ganska så pigg på jobbet idag. Det är för övrigt as kul å jobba just nu. Har varit inne på lagret nu några dagar och det är fruktansvärt roligt konstigt nog!:P


Efter jobbet åkte jag en sväng hem till calan och det var då tröttheten slog in. Jag la mig i sängen och kikade lite tv och det var ju rätt så dumt..

Vid 6 tiden blev det avfärd mot gärde där mina grabbar skulle ta sig an Sundsvall Wildcats. Vi inledda matchen rätt så bra och skaffade oss en lite ledning men i slutet av andra och hela tredje försvinner allt vårat spel. Vi yrar rejält i egen zon det funkar inte mot ett bra spelande lag. Måste ju faktiskt berömma damerna lite!:P Riktigt bra stundtals faktiskt!


I skrivande stund har jag nästan nyligen kommit hem från innenbandyträning som gick skapligt. Vi vart väl lite trötta på slutet då halva laget fick för sig att åka hem och skita i de sista 30 minuterna :S




Men nu blire sängen! Men jag vill ju se Ryssland-Slovakien imårn bitti, men det går inte!:P Då är jag inte levande imårn förhuvudtaget!



Sov gott!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards