Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Sundberg - 29 januari 2010 00:27



Ligga i sängen efter träning kan ju vara bland det skönare saker man kan utsätta sig för. Tom på energi och man kan nästan känna hur träningsverken börja smyga sig på och förgifta kroppen men det är skönt de.

Vad som däremot inte är skönt är listerine! Alltså det måste ju vara någon form av frätande syra men som på något vis tagit sig förbi alla kontroller över farliga ämnen och därför kan vi köpa det i affärerna och bränna sönder käften. För satan vad det är starkt alltså, nästan så jag får tårar i ögonen när jag skjöljer runt det där i munnen!


Imårn måste jag köpa ny innebandyklubba oxå.. Puh, ytterligar hål i plånboken alltså som redan ser ut som en jävla innebandyboll. Men vi jobbar vidare, vi måste göra det. Livet är fullt av motgångar men någongång kommer en vändning! Inte för mig givetvis men för er andra:P

Träningen idag gick dock oförskämt bra och det är nästan tragiskt att det går som bäst när jag varit i vemdalen och generalkrökat i en vecka. Känns sådär de..!:P

Match på lördag hemma mot sveg tror jag det var. Ska jag flytta till Sveg? Nej va? Snyggt ställe de! Men hoppas det går lika bra då!:)



Nu måste jag ljuga för mig själv igen och säga att jag ska sova!




Sov gott!




//Signerat Sundberg


Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards