Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Sundberg - 26 januari 2010 23:17



Jag har vaknat två nätter i rad av samma dröm och precis i samma ögonblick och jag hoppas jag får vara med genom hela drömmen inatt trots att det är mer eller mindre en skräckfilm. Alla som är med i drömmen är personerna som var med till Vemdalen och alla har sin roll på ett eller annat sätt. Men hela drömmen börjar väldigt lugnt och trevligt hemma hos Douglas men avbryts i ögonblicket när vi blir jagade av något uppför skönsbergskurvan. Sen har jag inte kommit längre. Givetvis har det hänt mycket saker på vägen dit men jag vill få ett slut på det hela.

Och varje natt när jag vaknat har jag sett i syne och trott att Simon, Emma och Douglas har legat bredvid mig och att alla andra sover i rum bredvid fast det inte finns några. Min hjärna verkar fortfarande vara i Vemdalen! Jag fattar ingenting!

Men jag säger som Macke: det är skönt att sova med Simon som kudde, han är så mjuk och gosig, tyyp!:D



Men jag tar ett gossedjur som kudde nu så får vi se vem den kan förvandlas till under nattens gång!:)



Hänga med, måste hänga med,
det är tidens lott,
annars blir man hastigt en,
tvåa på bollen igen.



Sov gotthö :D




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards