Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sundberg - 17 januari 2010 09:31



God morgon! :)



Av någon märklig anledning har jag 3 dagar i rad vaknat exakt på minuten samma tid, exakt 09.28 32 minuter innan det är meningen att klockan skall väcka mig.

Men just idag är det nog lika bäst att jag vaknar lite tidigare. Har en del saker till att packa innan det vid 12 snåret bli avresa mot Vemdalen.



Igår spelades det innebandymatch som var den sista innan det det nu blir ny serie.

Sundsvall City Ungdom stod som motståndare och vi vann faktiskt med 7-5 efter faktiskt en helt okej match. Även själv gick det betydlig bättre än föregående match och jag noterades för 1+1 i protokollet och 4-0 i +- statistiken.  Det ändå som var tråkigt var att klubban gick av och att jag typ bröt stortån! ja sa typ...



När jag tittade på telefonen nu när jag vaknade hade jag fått sånt fint sms av min äldsta och bästa vän att jag blev varm i hela kroppen. Även om det är skrivet kl 04,28 en fredag kväll så är det med perfekt stavning och meningsbyggnad vilket tyder på att han ändå var ganska klar i huvudet :)

Både han och jag vet att vi tycker oerhört mycket om varandra men det är väldigt roligt att bli påmind om det, eller påmind kanske är fel ordval men det är roligt att få höra det.

För när allting kommer om kring så är det ändå vänskapen som är det viktigaste, tillsammans med familjen givetvis. Och jag har alltid älskat att jag har många kompisar den inersta ringen i min vänskapskrets pryds av personer som alltid ställer upp och som alltid finns där precis som en familj. Och i mitten av alltihop som en kärna och hörnsten i livet har jag Calan, så äre bara.


Många byter sina kompisar och kanske helt tappar kontakten med dom även om de bor i samma stad. Jag har haft samma umgängeskrets så länge jag kan komma ihåg, det ända som hänt är att den blivit större och starkare och ja.. Jag skulle begå ett brott om jag klagar över det.




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards