Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Sundberg - 12 januari 2010 23:22



God kväll mitt herrskap!



Nyss hemkommen från innebandyträning och nu med 3 mackor och en kopp tea har jag slagit mig till ro i soffan. Tror dock bara att det blir en snabbvisit här innan det blir sängdags. Är trots mycket sömn ganska trött idag och lite halv deppig och jag vet inte varför. Kan vara för att jag lagat bilen för ca 6000 på en månad eller för att vi förlorade innebandymatchen helgen eller för att bara stör på mig på att jag åkte buss fram och tillbaka till jobbet. Eller så kanske det är något helt annat, dock inget jag orkar lägga energi på att funder ut.

Snart blire fjällen det ska blir skönt/kul att komma iväg lite.


På jobbet idag var det rätt så kul då det hade kommit lite varor som vi fick sysslesätta oss med i några timmar. Och dagarna går fruktansvärt mycket fortare då, vilket ju inte direkt är en nackdel :)


Jag börjar 12 alla dagar denna veckan men jag tänkte försöka kliva upp tidigare än 11 imårn och hinna göra lite saker som jag inte orkar göra när jag kommer hem kl 11 på kvällarna.


Träningen ikväll var väl ingen av de bättre men ingen av de sämre heller kan man väl säga. Tråkigt bara att vissa personer bara verkar dyka upp när det är match och aldrig på träningar.. Dom kanske har sin skäl för det jag vet inte men det känns lite trist. Sen visar vissa totalt genomrutten respekt och kliver av träningar för att det går dåligt och av andra tragiska anledningar. Sånt bör inte accpeteras oavsett ålder eller division. Man tränar träningen ut, för klivar man av så förstör man ju för alla andra men det verkar vissa ha svårt att förstå.

Själv så går det otroligt dåligt för tillfället och det är nåt som inte stämmer, kan ha något med den okända lessheten som jag nämde några stycken upp...


Nu ska jag sova och imårn väntar jobb och sedan A-lags match på NSK!



God natt!





//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards