Alla inlägg den 26 december 2009

Av Sundberg - 26 december 2009 16:24



Ja jag kan ju säga att man inte var överlycklig när man slog upp ögonen i morse, såg att det var ljust ute och undrade varför i hela friden inte klockan ringt ännu. Blev panikslagen, tog telefon och skulle se vad klockan var... hmm avstängd, slut på batteri! gick ut i köket och kollade på klockan, 11.30 Jude! Skulle börja jobba klockan 11 och försökte hitta en laddare så jag kunde ringa maria. Hittade en tillslut och fick tag i henne. Som tur var hade hon fått tag i en ersättare, men mår man bra efter en sådan grej? Skämms man lite? Har jag lite ångest?

Även om försova sig är något som alla någongång gör men det förjävla pinsamt.

Men det är så typiskt att det ju var juldagen igår och jag låg och sov långt innan största delen av sveriges befolkning men lyckades ändå inte vakna innan 11!


Men nu har jag tagit fram en gammal klassisk väckarklocka, bytt batteri i den så nu blire dubbla klockor i fortsättningen.


Men men nu ska skära mig lite i handlederna och sedan åka ut till farmor och farfar och äta middag och senare blir några timmar i soffan då Sverige har sin första match i junior VM :D

Det ska bli riktigt kul att se!

Undra försten om man tar sig levande ut till farmor och farfar? Är det lite underkylt regn ute? Får ju skrapa rutorna samtidigt som man kör..



Nu hörs vi hörrni!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards