Alla inlägg den 5 december 2009

Av Sundberg - 5 december 2009 17:18



Halvseg och trött efter en rätt så lyckad utgång igår ligger jag nu i soffan och kikar på lite fotboll och kopplar av i min ensamhet.

Igår blev det lite av en klassiker då jag med vänner hade samlats nere i bunkern för att helt enkelt dricka sprit. Och när vi härjat på ett tag så säger Höglin att det är gratteinträde på Lyset för halv 11 och då blev det precis som i gamla goda tider då man sprang ner på sinners (eller vad nu det hette på den tiden) tar en stämpel och går upp till bunkern igen för att fortsätta intagandet av dryck. Höglin som inte alls hade tänkt att förtära alkohol denna kväll ändrade sig snabbt och drog i sig några groggar:D


Och nu jag måste medge att för första gången på väldigt länge tyckte jag det var riktigt kul på krogen. Kanske berodde det på sällskapet, jag vet inte men det var skit kul helt enkelt! Träffade mycket känt folk och det är alltid kul men jag stör mig sjukt mycket på alla man träffar som hur väl som helst vet vem jag är medans jag inte har en blekast aninig vem det är jag kramar om och sedan står och pratar med i flera minuter. Ibland går det upp för mig efter ett tag men jag har fan helt och hållet tappat namn minnet, mycket frustrerande!


Nu måste jag avbryta här men jag återkommer senare ikväll!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards