Alla inlägg den 18 december 2009

Av Sundberg - 18 december 2009 00:30



Såg nyss en bild där jag tittade in i världens absolut vackraste ögon. Ingen människa kan någonsin haft nåt som liknar hennes ögon.

Låter nästan som en lite överdrift det här. Kan så vara. Men hur har jag kunnat missa den bilden förut??? Jag som är ögon detektiv. Acke brukar visa mig brunögat, det är inte lika vackert. Mina egna ögon har jag inte ens sett, undra hur dom ser ut. Jag blundar alltid i spegeln. För då kan jag skapa min egen bild hur jag ser ut.



Annars har dagen gått i köldens tecken och tydligen ska det blir kallare framemot helgen... Låter sådär de!



Jag tänkte på det nu när jag satt och läste igenom massa gamla blogginlägg. Jag har skrivit så mkt metaforer och dolda sanningar att jag inte ens själv hittar igen dom. Jag måste verkligen anstränga mig för att förstå vad jag egentligen menade med det jag skrev som lät så uppenbart.

Äre bra då?



Btw så var det aldrig något metafor VM i Prag 79, däremot börjar junior VM i ishockey snart som jag ser oerhört mkt framemot. Hoppas, hoppas sverige får sätta dit Kanada!! Oddsen har vi emot oss men jag ber för ett svenskt guld!




Förövrigt anser jag att det är tråkigt att prata klarspråk. Då blir det ju ingen match att förstå och på så vis går man miste om mystiken och allt det roliga.


jag vet att denna låt länkats från min blogg förut. Men när en låt av denna kaliber görs så måste den upp dagen, varje dag!

<3


//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards