Alla inlägg den 1 december 2009

Av Sundberg - 1 december 2009 23:45



God kväll!



Nyss hemkommen till Acke efter kvällens innebandyträning som inte var så där jätte bra. Blir så förbannad när folk vill avbryta träningen tidigare och att man pratar bort halva träningen på saker som man kanske skulle kunna ta innan träningen istället. Inte konstigt att laget ligger kanonsist i serien med den inställningen på träning. Man ska ju vilja spela så pass länge tills att ägaren av hallen blir tvungen att jaga ut en med köttyxa.. Då kan det vara läge att avbryta.



Annars har jag jobbat hela dagen och det var vad man kan säga ärkedött. Men vi har iaf julpyntat idag och det blev jätte fint!:)



Förövrigt längtar jag till helgen och framförallt till söndag som är en fullspäckad dag.

Först hockeymatch på morgon, sedan innebandy match och sedan... Mannen, legenden, idolen och allas våran Lars Winnerbäck!

Jag är ännu osäker om jag hinner spela innebandymatchen men jag vill gärna hinna nu när man väl börjat lira.

Men Lasse måste komma föra så äre bara men har jag tur hinner jag båda.


Någon annan som ska dit?

Alla hoppas ja!


Men annars har jag inte mycket planerat inför helgen så nu har ni läge boka in mig i något kul!:P



Nu ska jag äta lite kvällsfika!:)



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards