Alla inlägg den 7 december 2009

Av Sundberg - 7 december 2009 00:13



Jag såg nyss att jag börjar kl 10.00 imårn då jag trodde jag började kl 12.00 :/ Det innebär att jag måste försöka sova hur nu det ska gå efter denna kväll.


Egentligen är det inte bara kvällen som varit bra uan hela dagen faktiskt.

Började med hockeymatch kl 12 då i tog emot Kovland hemma i Garden och det slutade med klar vinst för oss!:)

Och ser man till spelet så var det det bästa vi presterat i år med väldigt god marginal. Tycker vi stundtals spelar riktigt fin hockey och höll humöret uppe hela matchen. Lyckades även med lite varianter vi pratat om innan matchen vilket alltid är lika roligt:)


Efter våran match var det dags för 95 fight och det räckte med att kolla på tröjorna för att förstå att detta bara kunde sluta på ett sätt. Laget som jag tror var från svedjeholmen hade inte ens ett märke på tröjan och det blev ännu klarare att NSK skulle vinna då jag såg att tränarna bestod av två medelålders kvinnor som nästan såg sämre ut än vad Svedje spelade hockey och då kan jag säga att dom spelade oerhört dåligt.

Egentligen påminde det mer om friåkning än om en hockeymatch men det skall tilläggas att Njurunda är riktigt riktigt bra och spelar väldigt offensiv och rolig ishockey. Det är bara synd att dom hittils i serien inte mött något lag som bjudit upp till dans. Men förhoppningsvis kankse det kommer! :)



Nu ska jag ta en dusch och försöka sluta rapa upp något som luktar som en blandning av popcorn och klor.



Sleep tight!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards