Alla inlägg den 11 december 2009

Av Sundberg - 11 december 2009 14:36



Ja gårdagens innebandyfight blev inte alls så ojämn som väntat. Jag tyckte vi stod emot bra och torskade "bara" med 10-5. Undertecknad noterades för ett mål och sen var det bra med det. Fick inte så hemskt mycket annat uträttat men Timrå är rätt bra så då blire lite problem!:P


Ska bli roligt att möta något av de sämre lagen här efter jul får se om vi kanske kan lyckas knipa några poäng!:)


Annars så är jag sjukt seg idag och har ont i varenda muskel plus fotknölen som fick sig en ordentlig smäll då en snubbe yxade av mig foten. Men det är sånt som händer. Går säkert över på ett par dagar!:)


Idag är det fredag och imårn är det lördag och då är det personalfest som jag tror kommer bli riktigt nice!

Skall först träffas hemma hos Jörgen för att ta en bättre grogg runt 10.30 och sen blir det trav på dagen där miljonerna förhoppningsvis skall kunna inkaseras. Senare på kvällen väntar julbord på Ms.Medvind och känner jag Jörgen rätt lär kvällen sluta på Oscar i icke nyktert tillstånd.

Dock känns det sådär med jobb på söndag men jag hoppas jag åtminstonde kan lyckas spela nykter:P Närå det brukar aldrig vara någon fara. Man får ta det easy framåt midnatt så går det fint!:)



Nu måste jag dricka kaffe innan jag somnar.



På återhörande!




//Signerat Sundberg


Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards