Alla inlägg den 17 december 2009

Av Sundberg - 17 december 2009 00:56



åå vad less jag är nu!!!!!


Först torska jag mot Svampen i fifa och nu när jag skulle gå och lägga mig tänkte jag att jag skulle dricka en kopp tea. Och jag tillhör dom som har mjölk i teat och hade då glömt bort att jag 5 min innan var och svepte den sista mjölken som fanns kvar. Då tänkte jag att: Jude, nu måste jag åka till Statoil bredsand, men kom då på att så desperat går det inte att vara så jag drack tea utan mjölk istället.


Har djup ångest just nu också för att jag glömde laga mat tills imårn på jobbet. Har ju tänkt spara in några kronor på att laga egen mat istället för att äta ut 2 gånger om dagen hela månaden. Blir liksom lite halvdyrt. Måste kanske kliva upp imårn bitti och göra det då, eller så gör jag ett undantag imårn igen, vi får se. Idag åt jag iaf en havets landgång. En relativt stor macka med kräftstjärtar, räkor, ägg, rom, majonäs och gurka på. Den rekomenderas starkt!



Nu har jag snart legat i en halvtimme och funderat på vad jag skulle skriva här på slutet, men kommer inte på något bra alls.




Med en bild från en sensommarkväll på Ios tackar jag för mig och hälsar er välkommen åter...

 



//Signerat Sundberg




Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards