Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sundberg - 14 december 2009 22:53



God kväll!



Efter två hamburgare så här på kvällskvisten känner jag mig ganska belåten med dagen som varit trots att söndagsångesten innfinner sig på en måndag. Men det beror ju givetvis på att jag varit ledig idag och då förskjuts hela den processen en aning!

Dagens har hur som helst till viss del spenderats på stan med min kära syster och vi har införskaffat diverse julklappar till delar av familjen. Jag hatar att köpa julklappar, det skall gudarna veta och anledningen till det är för att jag praktiskt taget helt saknar fantasi för vad jag ska köpa. Därför bugar jag och tackar syrran som hade hela inköpslistan klar redan då vi kom dit!:)

Tror vi har nåt paket kvar att köpa men i det stora hela är man klar för i år.


Eftermiddagen och kvällen har sedan spenderat på NSK där en mycket bra träning averkats med team 95/96. Även jag själv fick mig lite träning då Svelander lurade med mig på B-jun träning och det var fruktansvärt roligt:)

Även om jag bara körde i träningsoverall och gled runt och sökte dropp bakom ryggen så var det roligare än 90% av allt annat jag sysslar med i livet.


Nu sitter jag fastklistrad framför datorn och jag tror jag blir sittandes här ett tag till faktiskt.

Måste passa på att berätta att Gurra Lindberg måste tillhöra toppen över världens roligaste människor. Han kan på något sätt egentligen inte vara verklig:D

Jag har precis avlidit av skratt efter ett samtal på telefon:D fy fan:D hahahahha!



Nu blire poker!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards