Alla inlägg den 28 september 2010

Av Sundberg - 28 september 2010 16:44


Rubriken är hämtad från Aftonhoran.se där rubrikena som vanligt inte alls stämmer med artikeln. Läser man vidare är det en ankelskada som stoppar Ronney från spel och hur man då får det till att han petas av tränaren vet inte jag. Han är väl skadad? Eller jag missuppfattat det hela?


Ikväll är det Derby i 08 området. Råttpacket från Solna ställs mot Stockholms stolthet och jag vill tro att det endas kan sluta på ett sätt! Men derby är alltid derby och formen i DIF pekar inte mot stjärnorna direkt och man även har lite skador på backsidan! Så jag tror på en tät och jämn tillställning men DIF vinner ändå vilket är det som räknas!:)


Tyvärr kan jag itne bevittna denna händelse då jag har innebandyträning ikväll men man kan inte få allt här i världen som flickan sa! Vi får jobba på med klubba och boll istället!:)


Höglin har idag kommit hem från de norska fjordarna och skall tillbringa en dryg vecka här i Sunkan innan jag, calan och Hoa sätter oss i bilen och gör honom sällskap tillbaka till vårat grannland. Blir en helg i Oslo och det ska bli spännande att se vad den staden har för trevligheter att bjuda på.

Kanske får vi se Alexander Rybak stå och spela stråkinstrument på Karl Johan eller så blir vi helt enkel as fulla och går runt och härjar på stans uteställen! Vi får se. Men det lutar väl åt det sistnämnda!


//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards