Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sundberg - 16 september 2010 22:51


Tröttare än någonsin i benen ligger jag i sängen och kollar på politikdebatt ikväll igen. Nyss hemkommen från kvällens innebandyträning som så vackert startade med 80 st upphopp första 15 minuterna. Resten av träningen kändes som en lång plåga i kroppen men det kanske lönar sig om några veckor att man tränar lite!:)

Efter träningen tillhör det ju att man duschar vilket spelarna i mitt lag inte riktigt verkat förstå ännu. Jag tycker det är halv grejen med att hålla på med en lagsport. sitta och sega och surra i omklädningsrummet, men tydligen är jag nästan ensam om det. Tyvärr verkar det som personalen har stängt av varmvattnet i duschen inne på herrarnas så undertecknad fick helt enkelt ta sin träningsväska och luffsa över till damernas betydligt fräschare lokaler. Vattnet var varmt och golvet var inte gulfärgat av gammalt urin som inne på herrarnas, där lägga en pizza ligger nära till hands varje gång man träder in i duschen.

Efter ett par tryck på duschen och händerna dragits genom håret ett par gånger slår jag upp ögonen då någon säger: Hej! jag svara: Det var varmare vatten här! och hon småskrattade och gick vidare.

Det är såna här gånger man blir riktigt less då damen som kom in hade ett utseende ganska likt denna person.

  


Född med otur vare ja...




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards