Alla inlägg den 6 september 2010

Av Sundberg - 6 september 2010 23:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sundberg - 6 september 2010 22:56


Ja go kväll!


Verkar bli en flytt till stan för undertecknad!:) Med ganska så stor sannolikhet hyr man in sig i Höglins gamla lya uppe på Hagas höjder! Borde bli fantastiskt om jag får säga det själv!


Hörde att det tydligen är riksdagsval snart också. Undra vilket parti som tar hem det den här gången. Blått eller rött eller vad nu det heter.

Som ni förstår är inte politik någon av mina starkare sidor då jag nätt och jämt vet vem som är stadsminister. Men jag har alltid hatat politik. Jag kan inget om det, det intresserar mig inte för fem öre och jag har ingen aning om vad de olika partierna står för eller har för speciella frågor dom försöker lura i folk att det skall bli ändring på. Eftersom jag inte kan något om politik så kan jag ju vara helt opartisk och skriva vad som helst om alla idioter i riksdagen. Men det känns som att alla dom som sitter i de olika partierna är en gäng jokrar där snack och lite verkstad är ett nyckelord. Antingen så är 4 år för lite för att det skall hinna ge effekt på samhället eller så gör Reinfeldt och co inte mycket alls. För ingen kan väl säga att Wow wow wow fy fan vad bra det är nu! Jag har helt plötsligt blivit världens rikaste människa och det finns jobb överallt och alla skolor har as mycket pengar osv osv. Jag tror att det i princip skulle kvitta vem som än styrde Sverige. Men det kanske är för att jag inte kan nåt om det men det är vad jag tror.


Man kanske skulle titta på: Kvällsöppet: Valspecial nu på 4:an?

Verkar troligt...


Nä jag tror jag slår på en film istället och njuter av att vara ledig imårn!

Blir lite golf eller kanske mycket och sen blir det innebandyträning på kvällskvisten. Så borde alla dagar se ut!:)


Dom kallar oss livsnjutare, som om det vore en sjukdom!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards