Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sundberg - 28 oktober 2009 00:02


I samma säng som jag för 10 timmar vaknade i, ligger jag åter avklädd reda för att... precis, sova.

Sjukt att det ens är möjligt! Hur kan jag först och främst vakna kl 14? Jag fattar ingenting!


Men som tur var så hade jag ju inte så mång saker inplanerade men och trots sen uppstigning han jag med det jag skulle som var:


Besöka Dr grön

Klippa mig hos Tessan

Lämna tillbaka en film

Lämna sommardäcken hos pappa

Göra lite matlådor

Skapa övningar för kvällen träning

Hockeyträning


De fyra första grejerna gjorde jag i samma veva så det ser mer ut än vad det var!:P


Men alltså när jag vaknade vid 14 och det i princip började bli mörkt ute var jag helt säker på att klockan typ var 7 på morgonen men efter en blick på telefonen med 10 missade samtal samt 4 sms, ja då förstod jag att klockan bör vara lite mer än så. Men det var skönt att verkligen få sova sönder sängen! Måste bli en vana!:P


Nu måste jag tyvärr säga att jag är sjukt trött och måste sova. Har sjuk huvudverk och det bör ju finnas en förskylning i kroppen antar ja. Får se om det bryter ut inatt!




//Signerat Sundberg


Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards