Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Sundberg - 15 oktober 2009 23:54



God kväll kära vänner och alla ni andra som ramlat in här på bloggen.

Vi har i skrivande stund passerat midnatt och jag befinner mig i en lägenhet någonstan i staden. Bredvid mig har jag numera två goda vänner som utgör kvällens goda sällskap, då den treje tagit en fotvandring hemmåt i den rätt så ljumma natten. Middag har averkats på Hagakrogen där det blev en kebabtalrrik och en liten afterwork dricka som jag väljer att kalla det.


Det diskuteras för tillfället vilt om dagens samhälle och hur överdrivet allt har blivit. Källsortering, klimattänkande, gi metoden och stavgång har varit hete ämnen. Även allt daltande med ungar och folk som grinar i media har varit ämnen för diskussion. Man kan väl säga att vi inte var överens på alla områden!:P

Men nog är det en skadad värld vi lever i.. Helt klart!


Annars har denna dag varit ganska så bra. Många roliga saker har jag fått höra och jag har skrattat mig genom jobbet som utan det hade blivit en mycket lång dag. Men imårn är det fredag vilket innebär sista dagen innan helg och jag är återigen ledig vilket är trevligt. festligheter väntar hemma hos Holmberg där trevlighetsgaranti alltid är ett faktum.



Nu stämplar jag ut för ikväll och jag tippar att jag vaknar med tron att jag sitter på en bänk på centralstationen i Ånge och hör Uggla vråla jag mår illa ur en så där CD walkman. Om ni kommer ihåg dom? Det var ju många år sedan. Nu kan man snart höra musik genom luften.. Allting förändras i takt med åren, men en sak har inte förändrats, och det är Vi och det är därför jag inte somnar osamns med mig själv!:)



Jag har Lasse som idol. Vem har du?




//Signerat Sundberg

Av Sundberg - 15 oktober 2009 14:08



God dag!



Klockan har precis passerat lunch och jag befinner mig på jobbet där det är väldigt lungt för tillfället.

Folket verkar att att insett att det tragiskt nog börja bli vinter och golfklubborna står numera nere i källaren bland utemöblerna. Men ja é inte bitter...


Imårse vaknade jag upp och såg som vnaligt i syne som jag numera alltid gör. Är helt övertygad om att de personer jag drömmer om finns i rummet när jag vaknar och jag måste verkligen gå fram och kolla om så är fallet. I 100 fall av 100 står dom inte där och jag blir lika besviken varje gång! Imårse trodde jag att blå/grå ögd brunett stod och tittade ut genom fönstret samtidigt som Tomas Brolin ringde på dörren och skulle säga att han precis bestämt sig för comeback!:P Men inte heller det inträffade. istället steg jag upp, gnugga ögonen och satte mig i bilen för att åka till birsta och byta till vinterdäck på bilen. 100 kr tog dom!:) dåligt pris de?? Lite bättre det än att jävlas i 10 timmar med det på egen hand.


Ikväll blire ett besök uppe på Haga hos Höglin då jag inte träffat honom sedan han återvände från sit utlandsresa:P

Ska bli intressant att höra lite historier om vad som egentligen inträffade där nere!:P



Vi få höras helt enkelt!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards