Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Aaa nu kan jag inte träna heller...

Av Sundberg - 11 november 2010 23:24


Vad tycker jag om det? Då blir jag ganska lack kan man säga. CP foten säger verkligen nej nu faktiskt. Hälsporre är inte as skönt att ha om jag får säga det själv. Men dom säger att man kan tejpa lite så blir det bättre. Tejp löser ju alla problem, det är ju en gammal regel, som alla vet.

På måndag ska jag förhoppningsvis träffa nån lirare som kan hjälpa mig lite så vi får se vad han kan ställa till med!:)


Kärringen på vårdcentralen sa som dom alltid säger: Nu gör du så här! ta någon alvedon och vila några veckor. Blir det inte bättre kan du kontakt oss igen!

Det sjuka är ju att det spelar ingen roll om man har cancer, HIV, huvudvärk eller om man är magsjuk. Det är alltid alvedon och vila som är receptet. Sjukt patetiskt kan jag tycka. Men vila en månad som hon föreslog tycker jag låter riktigt sämst. Då kör jag hellre en månad och amputerar foten om det blir värre. Hon sa dessutom att jag helst skulle undvika att stå mycket, men i mitt jobb kan det bli ganska svårt om jag inte tillåts att åka rullstol vilket jag inte tror. Jag bad då att hon kunde väl sjukskriva mig då om det nu inte var bra att stå och gå mycket. Men då var jag tvungen att röntga foten och göra en "riktig" undersökning. Ja men kan jag få göra det då tänkte ja. Nä jag tycker vi provar med vila först sa hon. Då ville jag leta upp närmsta krycka och köra ner den i halsen på henne men jag avstod från det... den här gången!



Nä nu blir det nog sängen faktiskt. Har varit vidrigt trött på jobbet idag och jag vill inte var det imårn också! Men det är ju däremot fredag och sen väntar en ledig helg och det lär nog bli relativt trevligt!



au revoir!



//Signerat Sundberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards