Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sundberg - 23 november 2010 23:30

Goder afton!


Antingen var min tejpning av foten fantastisk denna träning eller så har ett mirakel skett i kväll. Från att jag ville amputera foten igår så gick träningen ikväll i det närmaste smärtfritt och helvete vad skönt det var! Fantastisk känsla att faktiskt kunna delta i övningar som kräver löpning som inte är helt rak. Hoppas detta nu bara inte var en engångsgrej!

Träningen gick dessutom helt okej och lirade med Hoa under matchen och stundtals hittade vi varann som back in the old days. Otroligt roligt må jag säga. Sen att det bara var en träning må hände, men kanske kanske kan det bli bra! :)


Äre snyggt att man kommer hem 23.20 efter en träning btw? Äre tidigt de?

Nu ber jag till alla gudar som finns att jag får sova inatt. Jag bör ju vara skapligt trött eftersom jag sov cirkus två timmar den gångna natten. Men ska inte ta ut något i förskott här, man vet aldrig vad kroppen tar sig till.


Men en kopp fika på det här så kanske kroppen får lite ro och ladda för jobb imårn. Sen blire ultrachillning på kvällen. CL framför tv:n tillsammans med någon form av smaskigheter blir kvällens sysselsättning. Känns som det kan komma att passa mig ganska lämpligt imårn!



För du är det finaste jag vet

När allt annat här är falska och fel.

Och jag går bara ner mig

För det är så jag säger det

du är det finaste jag vet!


Nu har jag fastnat i Håkan igen, det gillar vi tror ja!



//Signerat Sundberg


Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards