Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Jag får paniik!

Av Sundberg - 24 maj 2010 23:32



Håller på att ladda ner sista avsnittet av lost, men det går ju så segt att jag blir övermänskligt vansinnig!! Men jag väntar, jag väntar om så jag inte ska sova på hela natten så skall jag se slutet på detta fantastiska mästerverk! Så äre bara!



Match har spelats idag och Matfors 2 fick sig en lektion i fotboll då de besegrades med klara 7-0 och då var det ändå ganska orättvist. Mina lagkamrater är rätt duktigt må jag säga. Själv är man så dålig att klockorna stannar och man sitter hellre på sidan, tuggar tuggummi och glassar i solen än att springa runt där ute och slå felpass:P Men nya skor till veckan kanske gör underverk. För hur än man vrider och vänder på det så är alla idrotter en materialsport! Jag överdrev kanske lite, men det är inge vidare faktiskt!:P



Fotbolls VM närmar ju sig med stormsteg, och det ska bli riktigt intressant att följa vad som är ett av världens största idrottsevenemang. Klart att Sveriges icke medverkan gör att intresset för min egen del svalnar en aning men inte så mkt att det går till den grad att jag tänker missa en enda match som jag har möjlighet att se. Tror det kan bli ett intressant VM faktiskt. Spanien står väl som favoriter men annars har jag svårt att sia om vilka som skall var med att göra upp om detta. Ska Maradona snöra på sig skorna själv, när han märker att hans Argentina inte räcker till eller kanske drar han pistol och hotar någon domare. Skall Brasiliens och Dungas 23 manna trupp straffas av gudarna eftersom man just precis bara tog ut 23 man när man fick plocka ut 30. Ett halvt världslag har dom lämnat hemma i Brasilianska djungeln.. Bra där!

Skall Tyskarnas ärkedefensiv åter igen löna sig och ta tråkfotboll till nya oanade höjder eller kanske Italien slutat sprungit offside och därmed springer hem hela VM. Jag vet faktiskt inte, men om ni tror er veta så kan nu ju kika in på http://worldcup2010.bloggplatsen.se/ och joina. Håkansson är admin så fråga snällt så kanske ni kan få vara med och sponsra den lyckliga vinnaren!



Nu ska jag kasta datorn genom fönstret, stämma samtliga nätverksbolag samt bryta mig in hos gamnuckan bredvid och sno hennes internet!


Vi hörs!



//Signerat Sundberg 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards