Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Sundberg - 25 maj 2010 23:41



En 6 år lång kärlek är över och jag måste med handen på hjärtat säga att jag är djup sorgsen. Jag vet att det bara är en tv-serie men det är ett sådant fulländat mästerverk att jag inte finner ord.

Jag ska inte säga att jag förstod slutet helt och håller för det gör jag inte men jag ska ta reda på det. Jag har en god vän som säkert är stenkoll på detta och jag hoppas att jag får mina svar där. 

Vad jag däremot vet är att jag måste se om allting igen för det är många många saker som man missat, det vet jag. Små detaljer som man inte lägger märke till men som haft stor betydelse genom hela serien.

Men 6 år är en lång tid och jag minns att jag satt hemma hos pappa varje onsdag med samma te och samma fikabröd och var helt lost i denna serie. Jag stressade hem från träningen bara för att se ett fånigt tv program och just då förstod jag inte riktigt alls vad det var jag såg, men jag är glad att jag såg vidare och inte vara gjorde som många andra, började titta på någon tragisk sjukhusserie istället.


Men det var då det. Nu är det tisdag kväll den 25/5 2010 och det är pollenchock och stjärnfall över staden. Sagan är slut, jag sätter punkt för sista raden.




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards