Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sundberg - 4 maj 2010 22:34



Med något ont i fötter och ben har jag nu slagit mig till ro framför en random fotbollsmatch på tv men jag är glad, nyduschad och har precis avverkat min första riktigt fotbollsmatch på närmare 5 år.

Medskogs-GIF Nätverket och utan att spela någon lysande fotboll blev det seger med 9-1!:D Undertecknad stod inte för någon bragdmatch kan man lugnt säga men inget annat var att vänta och jag är bara glad att få lira lite boll igen!:)

Det var så otroligt kul att det egentligen inte är någon idé att jag beskriver hur kul de var men allt är liksom hur bra som helst. Surret i omkl. rummet som man saknat och allt annat runtomkring som inte innefattar själva fotbollen.


Nästa match ställs vi mot serien troligtvis bästa lag när vi gästar Svartvik som krossat sina motståndare i de två första matcherna. Men detta var våran första match för året och första matchen för många på några år så det kan nog bara bli bättre! Hoppas jag iaf!:P


Annars har det även varit en riktigt bra dag på jobbet. Lyckades med 3 fenomenala customfittingar där den ena slutade på 20k, den andra på 14k och den tredje på 13k!:) Det är nog personligt rekord med rätt så många tusenlappar skulle jag tro. Däremot har jag börjat fått oerhört ont i fötterna igen så nya skor bli nog att köpa. CH tippsar om göra en special sula men jag vet inte ja.. Själv röstar jag för Nikeskor från Brandworld med riktigt neongröna sulor på utsidan. Det tror jag blir fantastiskt snyggt!:P Men ska se om man kanske hittar nåt lite mer diskret först kanske:P Vet hur pass uppskattat det blir annars!:) Men hur som helst så behöver jag nya gympaskor ändå satt eh... vi får se!


Nu ska jag lägga mig i sängen, slå på det senaste avsnittet av Fringe och sen sova!


Jobb väntar imårn och sen fotbollsträning:)

Och hoppar vi fram till torsdag så väntar då golfpremiär när jag tar med mig Jamal och De la vega = 2ggr Martinez ner till Älvkarleby för att slå bort lite boll!

Det kommer nog bli, som jag brukar säga.. det bästa!



Vi hörs!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards