Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Sundberg - 22 maj 2010 00:40



God afton!



Det har gått ett tag nu... Jag har egentligen inte haft nån lust att skriva något och egentligen har jag inte det nu heller. Men bara för att komma ihåg att jag inte hade nån lust just nu så ska jag skapa ett inlägg ändå.


Det är fruktansvärt varmt inomhus, jag har huvudvärk, nackspärr och ögonen går i kors på mig men jag har fastnat framför serien Entourage som håller mig vaken eftersom det är riktigt bra under hållning.


Dagarna rullar annars på precis som vanligt. Ni vet ju hur det är. Vanlig grå vardag precis som eran, men jag försöker piffa till den lite grann och jag tycker jag lyckas bra faktiskt.




Senast jag skrev ett inlägg låg det snö kvar på backen, det gör det inte nu. Gräset är grönt och träden börjar ta färg och golfbanorna är i fantomskick! Jag ska spela äckligt mkt golf i sommar har jag bestämt för jag har inte varit så här taggad sen dagarna då jag och stålis slog bollar inomhus på vintrarna tills händerna blödde, men nu är jag riktigt sugen på att spela golf och framförallt, bra golf.


Jag har gjort mkt grejer under senaste tiden faktiskt, men jag orkar inte printa ner allt här men jag har varit på golfresa med ett gäng otroligt sköna människor. spelat, druckit, skrattat och levt! Vet ni vad leva är? Det är iaf jävligt bra!


Imårn väntar en galen sportdag med dubbla semifinaler i hockey VM och senare på kvällen CL-Finalen!!! Blir en heldag hos calan vilket jag ser väldigt mycket fram emot!



jag nöjer mig där idag. Det kommer nya inlägg inom några dagar men lite mer vettigt innehåll så att säga. Detta är riktigt rutten info men bara så jag kommer ihåg det, när jag läser detta om nåt år. Klockan är 01.00 det är 10 grader varmt ute och jag har ätit äppelpaj med Douglas och Hane samt att jag faktiskt mår rätt bra ändå!



Vi går mot ljusare tider gott folk!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards