Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Sundberg - 31 maj 2010 23:19



Visst gör det lite ont i fötterna, och visst känns det i vaderna att man inte fått vila dom på några timmar men det gör ingenting alls en dag som denna.

Vädret har varit strålande och sällskapet kanon och 36 hål på 74 respektive 73 slag är dagens facit!

Jag har haft lite problem i svingen och inte alls slagit bollen speciellt bra, men idag var det lite bättre och även om det inte vara så bra som jag vill att det ska vara så var det ett steg i rätt riktning får man ju lov att säga.

Nu låter det nästan som jag är missnöjd med +1 och +2 vilket jag naturligtvis inte är eftersom 98% av alla som spelar golf skulle döda för att få komma hem med ett scorekort med dom siffrorna på men ärligt talat så är jag inte så intresserad av själv scoren för tillfället. Det kan man vara när man spelar tävling, men just nu vill jag bara träffa bollen på ett vettigt sätt och slå slagen som jag tänkt att jag vill slå dom. Men vi får nog jobba vidare lite till innan det går till sig helt och hållet. Men det har varit en bra säsongsstart, mycket bra!



Nu väntar jobb i 4 långa dagar och jaa... Låt oss hoppas att det regnar varje dag så man slipper gå miste om nåt kul! Dessutom är chansen större att det kommer mer folk till Dormy om vädret är lite sämre!!:)



Nu ska jag släcka lampan, sluta ögonen och sova!



Vi hörs!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards