Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Sundberg - 30 juli 2009 21:57



I går hade jag första gången på länge en ledig dag och det firade jag genom att spela 9 hål golf med Docka och Frida!:) Spelet höll oerhört dålig klass men var inte mkt annat att vänta när man inte spelat på närmare två veckor.

Efter golfen blev det återigen ett besök på tennisplan. Med mig hade jag Acke och Calan som stundtals bjöd på bra motstånd. Hade några riktigt tuffa bollar mot Acke men turen var åter på min sida och jag kunde lämna planen obesegrad!:P


Idag var jag tillbaka på jobbet men tyvärr med oerhörda smärtor i ryggen... Så det blev ett tiotal pausar på någon minut så jag kunde sätta mig ner och vila. Detta är fan sjukt bedrövligt om jag får säga det själv. Orka ha en rygg som en 200 åring...


Imårn blire återigen jobb och lika så på lör och sön.. Har just nu ingen lust alls att jobba för 3e helgen irad men jag hoppas på massvis av folk så det blir fullt upp! För då äre kul:D



Hörs då!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards