Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Sundberg - 20 juli 2009 20:22


God afton!


Tog en riktigt sovmorgon imårse och sov typ från 17 på söndagen tills 12 idag men vad gör det..

Regnet har öst ner hela dagen och för en gångs skull har jag tyckt det vart bra. Jag har sluppit att ens funderat på att göra något annat än det jag gjort, dvs städat!:P Har varit riktigt skönt att få lite fason på lägenheten och tvättkorgen, nu kan man ju faktiskt bo där!:P

Dock så har jag flytt Njurunda för att bo i stan några dagar!:) Mamma och Per är utomlands så då passar jag på att sno mammas lya på bergsgatan.


Nu väntar en riktigt tung jobbperiod och jag hoppas att min sömn blir bättre, annars kommer jag inte att klara av det. Jobbar tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis, tors, fre, lör och sön! Känn på den!:S

Dock så är det ändå skönt att vara tillbaka i arbete men ser gärna att jag inte går med ögonlocken nerfäld som i helgen. Det känns inte lika kul!:P


Nu ska jag fortsätta min avkoppling och återgå till toner från LW!



Ciao!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards