Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sundberg - 5 juli 2009 22:42


God afton!



Efter många dagars frånvaro från dator och elende är man tillbaka på hemmaplan. Jag tänker inte göra någon lång sammafattning av dessa dagar. Jag nöjer mig med att berätta att jag och Martinsson hade en riktigt avkopplande och trevlig kväll igår ute på löran. Tog en fisketur på natten och åt god middag och spelade pingis i flertalet timmar. Fisket blev en riktig succé och man skulle kort och gott kunnat tro att vi aldrig sysslat med något annat i hela våra liv:P



jag orkar inte skriva så mkt mer men stressen och allt är som bortblåst när man får vara ute i lugna miljöer men här gåre det fortfarande inge vidare måste jag nog erkänna. Ska till nån tattarläkare imårn så får vi se vad som säger och tycker jag ska göra.



Årets citat:


Hörru damen! kan jag få stans sämsta kebabrulle?

- Niklas Sjölund


Odödligt sagt!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards