Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Sundberg - 19 juli 2009 23:07


Vid samma datum ifjol hade jag precis kommit 2a i långdrivingtävling på öjen men i år så var det igår:P Men blev 2a även detta år och belönades med ytterligare en klocka. Tråkigt dock att jag torskade med en meter...262 mot 263:( Men det är så det funkar...

Min gode vän Dockan tog hem juniorklassen iaf vilket var trevligt!:)


Sen undrar jag en sak. Har Jacksson dött? Tyckte jag såg någonting i tidningen om de.. sjukt de.


Jag var givetvis ironisk men har det inte gått lite till överdrift? Alla sidor i alla tidningar har presenterat hans extremt fula tryne nu i flera veckor. Jag orkar inte längre. Hans musik var bådårande men låtarna finns ju kvar.

Han är död! släpp det nu och återgå till självmordsbombningar istället.



Jag var bara tvungen!



//Signerat Sundberg


Av Sundberg - 19 juli 2009 21:46



Den 21 september släpper Winnerbäck sitt nya album ”Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen" och jag kan inte tänka mig att det kommer att bli något annat än en sjuk succé. Ska bli intressant att lyssa till smakprovet "Jag får lixom ingen ordning" som släpps 21 augusti:D Kommer gynna mig det tror ja!


Jag har som synes inte ägnat bloggen någon större tid under denna månad, hitils. Men har varken orkat, haft lust och inte heller tillgång till så mycket dator varje dag. Men får bli lite bättring på det nu!:)


igår och idag gjorde jag comeback på jobbet och tur för min del så vart det två ganska lugna dagar då det inte var så mycket folk. Men jag tror det var bra att starta lite lugnt. Men jag får lixom ingen ordning på sömnen:S Jag drömmer så sjuka drömmar och vaknar i ren panik och sover bara några timmar varje natt. Så ska detta gå så äre bäst att jag får någon rätsida på sömnen annars blir det många jobbiga dagar framöver kan jag lova. Bara för att ni ska tycka lite synd om mig så somnade jag på väg hem i bilen medans jag körde idag. Åkte över på fel sida och vaknade i sista sekund kan man säga... Men jag sitter ju här nu så jag antar att det gick bra. Men nu ska jag sova i stan massa dagar då mamma är ute och reser och jag tror det kan vara bra faktiskt. Riskera avkörningar från vägen varje dag känns ganska onödigt.


imårn är jag ledig iaf och jag ska förhoppningsvis sova jätte länge och sedan blir det totalstädning av blodkåken som just nu ser ut som nåt sigenarläger. Och jag mår fan dåligt över det!:P



Denna afton har jag tagit det så lugnt som man kan göra. Somnade 5 min efter det att jag kom hem och sov 4 timmar. Men nu börjar jag bli trött igen och tror att 12 timmars ytterligare sömn kan vara passande.




På återhörande!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards