Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Sundberg - 12 juli 2009 23:07



Äre bra att ha de?

Men dagarna känns bra iaf även om jag är sjukt trött. Och detta beror ju på att mina exeptionellt bedrövliga sömnproblem á la stress inte vill bli bättre.

Men bara att hålla tummarna för denna natt!:=)




Imårn drar golfveckan igång vilket ska bli sjukt kul. Tävlingar varje dag, så det är bäst att vädret visar sig från sin bästa sida!:)

Dock så var tanken att jag egentligen skulle åka på seriespel tors, fre och lör. Men tragiskt nog så jobbar jag lör och alla andra mina arbetskamrater har även dom semester så går inte att byta, utan det är bara att bita i det sura äpplet så att säga. Men det värsta är ju att man sviker laget och klubben. Hoppas bara dom hittar nån annan som kan och vill spela. Annars vore det bedrövligt, och jag har redan hört det tisslas och tasslas om att dödsstraff väntar mig om dom inte finner någon spelar!:P


Golf är förövrigt bästa avkopplingen. Det är där dagarna går som bäst. Dålig rulle man har när botemedlet är golf!;)


Jag är i stort behov av tvätt och städhjälp. Så om någon därute känner sig sugen på att hjäpa till så vore jag evigt tacksam. Skicka ett mess med namn och nummer så kan vi ordna betalningsform.

Jag ser även att ni bjuder in er själva på middag så jag slipper laga mat åt mig själv. För det är troligtvis bland det tråkigaste som finns, strax efter de två ovanstående sysslorna så klart!:P


Dock så ser jag gärna att ni inte hör av er i morgon då jag kan vara lite svårtåtkomlig. Golf på morgonen och sedan befinner jag mig i Ackes stuga då han den 13 Juli passar på att fylla 22! Stora Grattis! Vankas grillning och tårta och det är ju något som man inte gärna tackar nej till!:P



Åt förövrigt tårta igår oxå som Ronia bakåt. Väldigt god må jag säga!:)




Nu ska jag sova sönder sängen, som nyligen genomgått en smärre renovering efter att alla sängkläder låg som en enda stor hög. Hade jag inte veta så hade jag inte uteslutet att någon form av sexuellt umgänge hade ägt rum här. Men så var inte fallet!:P




Men vi hörs!?

Vi gör de!




//Signerat Sundberg



Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards