Alla inlägg den 26 april 2010

Av Sundberg - 26 april 2010 13:36



Det var inte med allt för lätta steg som publiken i lördags lämnade hovet efter yterligare en blytung sudden förlust mot HV71. Det var ju så nära, fast ändå inte kan man väl kanske säga. HV är det bättre laget och är värd att vinna, det är det inget snack om men det är ju så sjukt små marginaler när vi pratar suddendeath. Ett ribbskott in istället för ut och guldet hade kanske hamnat  i stockholm. Men nu blev det inte så men vi tar nya tag i till nästa säsong som jag jag tror kan bli riktigt intressant!


På en såndär resa är det ju rätt lätt att det flyger lite polletter både till höger och vänster och plånboken ekar tom när man kommit hem, men icke denna gång. Jag hade allting betalt av herr grodjakt! Ni vet jackvegas maskinerna! Hoppa på näckrosblad och dra in bonusen är verkligen nöten, och teckand lyckades undvika krokodilerna genom att ta det klassiska vänstervarvet som alltid fungerar.

Så det var bara att casha ut och buga och bocka för att maten + lite till blev betald på både dit och hemresa!

Tack!


Igår söndag blev et en riktigt långpromenad på närmare milen och vädret var ju magnefikt så spatserar runt nån timme var inga problem. Det ända som stör mig är den där jävla infantarielden som infinner sig då och då. Får se om lite vasselin eller barnpuder kan hjälpa till!:P

Ska ju ha gångtävling med Gurra i Maj så då gäller det att var väl föreberedd. Kebabpizza står på spel så här snackar vi tunga priser. Få se om jag skickar ner en på posten eller hur vi löser de!:P


Annars blev det inte mycket mer gjort på söndagen faktiskt. Småstädade lite och rensade lite i förådet vilket var välbehövligt eftersom jag inte kom in där längre. Det är ju fantastiskt hur mycket skit man samlar på sig och då köper ju inte ens jag saker. Så vette fan vart jag fått allt ifrån... måste ha snott de!:P


Nu är lunchen slut tror ja. Vi jobbar vidare helt enkelt!


Sköt er snyggt!



//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards