Alla inlägg den 1 april 2010

Av Sundberg - 1 april 2010 11:20


Nu är jag sjukligt less på att folk ska ha klaga på vad jag skriver.

Detta är min blogg och så vitt jag vet så gäller yttrandefrihetslagen i Sverige vilket medför att jag egentligen får skriva precis vad jag vill och uttrycka mina åsikter om precis vad jag vill. Att det kanske inte är lämpligt i alla lägen kan jag förvisso hålla med om. Men jag tycker det är roligt att skriva och skriver absolut inte för att få några läsare. Det är det brudar som vill ha uppmärksamhet som sysslar med sånt. Jag skriver för att det är kul och för att jag har koll på vad jag gör på dagarna osv. Ungefär som en dagbok.


Men vi gör så här.

Jag lösenordsskyddar min blogg hädanefter och vill någon läsa så äre att fråga om anv och lösen.


Sundberg - Det är så jag säger det!


Väl mött!




//Signerat Sundberg

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards