Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sundberg - 7 april 2010 22:38


Vi kör lite lösenfritt ikväll oxå...


Såg på Yr.no att vädret lovar gott till veckan då det skall bli upp emot 13 grader och sol ett par dagar i följd. Detta låter ju väldigt intressant och trevligt måste man ju säga. Känns ganska så viktigt att det tinar bort lite snö eftersom jag ska på golfresa i Uppsala den 12 maj och vill helst slippa spela i snöskor med oranga bollar.


På öjens hemsidag stod att läsa att det var knappa 40 cm snö på 9ans green vilket låter riktigt besvärligt. Känns som det är ganska mkt.. Men det kanske går fort när det väl börjar smälta eftersom det inte ligger någon is under snön. Jag hoppas iaf på det och mer än så är svårt att göra.


Imårn väntas jobb och sen återigen hockey som jag dock inte kommer kunna se ända till slutet eftersom fortbollsträning kl 21 hägrar. Men det ska blir gigantiskt kul att få komma ut och träna lite och spela fotboll på en riktigt plan. Det var ett tag sedan de. Närmare bestämt 4 år sedan om jag inte minns fel. Helvete vad tiden går fort. Det är för dåligt!:P


Nu ska jag slå igen min blå eller vad jag nu har för färg på ögonen.


God natt!



//Signerat Sundberg

Av Sundberg - 7 april 2010 22:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards