Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sundberg - 19 april 2010 19:22



Nu är det nära, strax kommer globen att koka och jag är väldigt förväntnasfull och spänd inför vad som komma skall.

Wesslau är tillbaka i kassen och även om jag inte är nåt fan av honom så har han trots allt stoppat puckarna bra i hela slutspelet och hoppas formen håller i sig.


Detta är en riktig nyckelmatch för att använda mig av lite klyschor. Vinner inte DIF ikväll tror jag det kan blir vidrig svårt eftersom man då måste vinna två matcher på borta is och det är inte lätt trots att HVs publik är ett skämt.

Var riktigt sorglikt att se att alla i arenan förra matchen var klädda i vitt. För det första så spelade ju HV i blott och DIF i vitt och sen kan man inte ha speciellt bra fantasi i HVs supporterklubb då man kopierar Djurgårdens grejer. Iof är allt taget från NHL från första början men ändå. Känns lite b kan jag tycka!


Men nu kör vi! Full fart frammåt!



//Signerat Sundberg

Av Sundberg - 19 april 2010 11:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards