Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Steg 1

Av Sundberg - 26 oktober 2008 21:13


God kväll!


Har nyss vaknat efter en lång dag med mycket intagen information som gjort mitt psyke väldigt trött. Har vart på utbildning hela helgen och fulständigt matas med information om ishockey men det har vart väldigt lärorikt och roligt och första steget i en eventuell framtida tränarkariär är avklarad.


Började 9.00 imårse nere i Gnarp och höll på fram tills kvart i 5. Då åkte jag aningen för fort till Gärde för att hinna med sista perioden mot Sundsvall. Vi torskade tyvärr med 5-3, men av det jag såg och av det jag hört så gjorde vi en rätt så bra match men Sundsvall var det bättre laget för dagen.

Åkte direkt hem efter det, lade mig i soffan och i skrivande stund har jag precis vaknat igen. Får se om jag är så pass trött att jag kan somna i normal tid ikväll. Det är något jag verkligen hoppas på med inte är lika säker på.


Nu ska jag ta och äta lite grann tror ja så jag inte dör av hunger och sen hoppas jag på att televisionen visar något tillfredsställande program som man kan slött sitta i soffan och kika på denna sena söndagskväll, som är precis så där lung som en söndagskväll ska vara!:)



Au Revoir!



//Signerat Sundberg


 
 
Ingen bild

Maria

27 oktober 2008 12:38

Skit lugn sundagskväll Mathias :P hahahah :D

 
Ingen bild

Mathias

27 oktober 2008 16:52

Hehe nja det blev väl kanske inte de:P Eller lugn blev den väl iof men blev inte sömn så tidigt som det var tänkt:P Men det gör absolut inget!:) Det var trevligt!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards