Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Trött Söndag

Av Sundberg - 12 oktober 2008 16:53


Ja nog har man vart piggar än vad man är idag alltid. Känns som man inte sovit på 18 dygn typ fast jag egentligen sovit hur mycket som helst.

Helgen har vart trevlig och spenderats med god vänner i olika lägenheter runt om i centrala Sundsvall. Gårdagen var helt sjukt rolig och jag har extrem träningsverk i magen efter att ha tillbringat hela kvällen med calan och gurra och enbart skrattat!:D

Vi tog en sväng ner på stan runt midnatt bara för att återigen konstatera hur tragiskt allt här på våra kära krogar. Bästa stället vi hittade var MAX, där kunde man sitta lungt och stilla och prata utan att bli avbruten av nån stackare som glömt bort vem han är.

Kanske är det redlös man måste vara för att det ska vara kul där nere. Annars går man bara runt och irriterar sig på alla som är redslöst fulla. Men nja, brukar inte vara min stil men verkar vara ända sättet tyvärr.


Sverige spelade ju även VM kval igår. Miserabel match var det som alltid när Sverige spelar och slutresultate skrevs till 0-0. Spännande!



Denna dag lär bli väldigt lung skulle jag tro. Var på NSK en sväng nyss och kollade på lite A-lags träning men vandrade hemöver då jag inte längre orkade hålla ögonen öppna. Gjorde ett försök med att dricka 4 koppar kaffe men det ända som hända var att jag blev tvungen att gå på toa vilket iof var skönt de med.

Nu ska jag sätta mig och spela tv spel och hoppas att nån vänlig själ kommer och knackar på dörren och vill leka med mig lite. För jag är själv för trött för att orka ta initsitiv och ska jag bara sitta still med en dosa i handen hela kvällen så lär jag somna inom en timme och således vakna mitt i natten. Och det har ja ingen lust med.



Dagens citat: "Du har väl inte haft slips på länge du? Nä men du vet, jag har problem med ryggen"

- Tattare som kom in på vision och tydligen var bra polare med snobben som jobbade där.



As bra ursäkt och förklaring tycker jag det där var. Kan inte vara bra för ryggen att ha en slips hängades runt halsen. Det är en fruktansvärd börda!




// Signerat Sundberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards