Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Heja Sverige :S

Av Sundberg - 27 april 2009 22:30



2-2 efter 65 minuters spel mot Letland kan inte Bengan vara as nöjd med hoppas ja. Aftonbladet snackade om nya Foppa och Sudden i Omark och Harju. Kan inte dom tagit och avgjort detta under full tid om dom är så jävla bra?


Som tur var så har jag inte sett hela matchen utan jag har istället varit på NSK och lirat lite innebandy men ett gäng dårar, närmare bestämt: "Dockan", "Svampen", "Draggen", "Bredman", "Halling" och Edin!:P

Efter detta så gjorde jag ett snabbt besök hos pappa innan jag kom hem och äntligen fick käka middag. Men som så många gånger förr när man är så där äckligt hungrig så äter man på tok för fort och drabbas efter maten av en djup smärta i magpartiet som inte alls är speciellt sympatisk.


Nu ska jag se klart matchen sen blire sängen!



//Signerat Sundberg 

 
 
Svelander

Svelander

28 april 2009 11:48

Bengt-Åke är en kvalificerad tattare som inte gjort ett skit rätt sedan 2006 då han råkade vinna OS- och VM-guld samtidigt. Han tar aldrig ut bästa laget och tror att mediokra spelare som Mårtensson och Johan Andersson kan platsa i ett svenskt VM-lag. Karljäveln tvekar till och med på att plocka in Douglas Murray i truppen, nu när Sharks är utslagna. Jo just det, Sverige har ju så måååånga defensivt skickliga och fysiskt spelande backar i truppen så han behövs inte. Eller?

Avgå Bengt-Åke!

http://krma.blogg.se

 
Ingen bild

Sundberg

28 april 2009 12:30

Håller till 100% med dig Dockan! Varför inte ta ut bästa laget? mycket märkligt!

Bengt-Åke mot giljotinen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sundberg - 9 juli 2011 09:20

Ni får urasäkta lite, men han påminde om Ola Salo med sin förvisso klassiska hatt och sin vita halvtajta kavaj med mörka detaljer på. Lägg där till ett par slimmade jeans och ett hysteriskt engagemang så får jag istället för Ola Salo presentera, Håka...

Av Sundberg - 14 juni 2011 21:59

Soffhäng delux har varit temat för kvällen och ack så skönt det varit. Legat och plöjt igenom en del avsnitt av Nittileaks och kan klart konstatera att det är ett fruktansvärt roligt program på massa olika vis. Dels är det så klart alltid humor med F...

Av Sundberg - 23 maj 2011 08:46

  Verkligeheten är tillbaka efter 3 dagar och 2 fantastiska nätter på Öjestrands GC. Livskvalitet är ett bra ord att sammanfatta det hela på tycker, ja då massvis med golf har spelats på en strålande bana i ett strålande solsken. Om man borster frå...

Av Sundberg - 20 maj 2011 07:15

Det skall mycket till innan underteckand tar på sig löparskorna och sticker ut och springer, det skall gudarna veta. Haken sitter inte i att jag tycker det är det jobbigaste som finns utan snarare det tråkigaste som finns i hela världen. Det kan ibla...

Av Sundberg - 17 maj 2011 13:32

  Gurra Lindberg och Boris Jeltzin var på besök i staden denna helg och ställde till med både det ena och det andra. Gurra och Boris som aldrig kommit särskilt bra överens och i ärlighetens namn skall det sägas att även jag och Boris haft våra dust...

Presentation


Det är så jag säger det...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards